onsdag 30 november 2016

Hur mycket ska man tåla? Det är onsdag och vi får inte boxas:-(

























Denna dag har varit fantastisk på så många sätt. Ett riktigt trevligt studiebesök med många gamla bekanta och med en bra erfarenhetsåterföring där man ger o tar. Det här borde vi göra oftare. Man tar till sig saker som är bra hos andra och man delar med sig av saker som är bra hos oss.

I övrigt har det varit en dag som har varit SÅÅÅ motig, på så många sätt. Livet. Bara tanken på att ge sig iväg och träna var motbjudande MEN det var ju onsdag vilket är lika med boxning! Klart att jag ville dit, att bara få panga på, när man mår lite dåligt, det är sååå nice!

Vad hände då? Just idag så VAR det ingen boxning!!! Vilken besvikelse😢Jag var nästan gråtfärdig. Det här var mer än vad jag orkade med just nu. Tung styrketräning som jag egentligen uppskattar rätt mycket men bara inte det jag förväntade mig idag. När motgångarna duggar tätt så behövs det inte så mycket för att vågen ska dippa över åt den negativa sidan. MEN återigen, jag var där och jag tränade, det är gott så.




Ikväll så packar jag väskan igen. Nu väntar två härliga dagar med mera studiebesök men även lite trevligheter tillsammans med medarbetare och politiker. Det blir nog helt fantastiskt! Kompassen pekar norrut, Varberg, Göteborg och på vägen hem en liten tur till Äskhults by. Det här ser jag fram emot och jag är helt övertygad om att vi ska få två helt fantastiska dagar. 😖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!