måndag 28 november 2016

En eloge till Verisure o kylan är tillbaka























Idag vill jag verkligen ge en eloge till Verisure o Securitas! Av olika anledningar så lyckades vi dra igång larmet inatt. Om man råkar utlösa larmet dagtid så kommer det oftast bara ett sms om att larmet har gått igång men att det genast har återställts och de har inte utfört någon åtgärd.

Så inte klockan 2 i natt! Det var knappt att larmet hann börja tjuta här hemma innan de var i telefonen. Det känns bra, riktigt bra! Som tur var så var det bara ett falsklarm men om det hade varit verkligt, då hade man känt sig trygg.

Det blev inte många timmars sömn inatt men när det väl var dags att ge sig iväg, då fick man palta på sig rejält. Kylan är tillbaka. Det är inte min årstid det här.

En dag som har gått i 190. Det ena mötet efter det andra. Vid ett tillfälle hade jag t o m dubbelbokat mig...men det löste sig det också.

Länge dividerade jag med mig själv, ska jag träna eller inte träna ikväll? Jag valde träning (crossfit), som tur är. Jag gjorde inte mitt bästa och kände mig lite halv-loj men jag var där. Det är bättre än att bara sitta i soffan i alla fall. Den bästa träningen är den som blir av, så sant som det är sagt.

Image result for very cold funny pictures




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!