måndag 4 april 2016

30% rabatt, på vad då??

Ikväll var det återigen dags för Studio 4 träning. 16 grader varmt och vi höll till nere vid havet. Bättre miljö att träna i kan man väl knappast tänka sig. Ett lätt duggregn strax innan träningen gjorde att det blev lite jord både här o där. Helt ok!

Kondition o styrka i en lagom mix, som vanligt. Jag känner mig inte alls i form. Det var tungt o jobbigt. De där kilona jag gick upp i vikt över påsken sitter kvar och de sitter tungt, det känns riktigt jobbigt. Andhämtningen är tung och kroppen hänger inte med. Idag sa jag att jag ska aldrig mer sluta träna för Studio 4, man tappar allt för mycket. Jag älskar den här typen av träning!

Jag älskar även havet så att få tillbringa kvällen här är verkligen en stor bonus.

Det syntes verkligen efteråt att vi "krälat i skiten".

Jag har redan bestämt att inte gå upp tidigt imorgon för att gå på Bodypump. Man ska lyssna på kroppen och jag känner mig sliten efter kvällen och på onsdag är det dags för träning igen. Även på lördag tänker jag mig Studio 4 träning och kanske en liten premiärcykeltur på söndag. Det kan väl räcka så.

Första dagen på böndiet är avklarad. Efter träningen blev det chorizo med 88% köttinnehåll, stekt vitkål och bönsallad. Mycket gott! Nu sitter jag här i soffan och är vrålhungrig igen, det är bara till att erkänna.

I fredags köpte jag en ny vårkappa på H&M. 30% rabatt, alltså ett mycket bra pris. Jag hade inte riktigt bestämt mig om jag skulle ha den eller ej men imorse slet jag av prislappen i nacken och drog på mig kappan, det var alldeles för varmt för vinterkappa idag.

På lunchen när jag var ute o gick på stan, gick ett par yngre tjejer ifatt mig, knackade mig på axeln och meddelade snällt att jag hade en lapp där. Den stora lappen med 30% satt kvar på ärmen.....Snyggt...30% rabatt på vaddå;-) Pinsamt! Undrar hur många som såg det innan jag ryckte bort den? Typiskt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!