onsdag 3 maj 2017

Mannen i mitt liv och en summering av april


Idag har mannen i mitt liv lämnat mig men bara för en kort stund. Nu var de hans tur att åka till Spanien. Biljetterna till Motor-GP? (heter det så?) fick han i julklapp utav sina barn. Nu åker de ner tillsammans för att se motorcyklar köra runt, runt, runt...Säkert kul för de som är intresserade men för mig lockar sol o bad lite mer. Det är nog tur att jag åkte själv tillsammans med en kompis. Sol o bad o shopping, det passade oss bättre:-)





April är nu summerad. Vin på altanen omväxlande med snö här i Sverige. En trevlig vandring över Knösen tillsammans med mannens syskon och en härlig resa till vår egen plats i solen i Spanien tillsammans med en väninna då vi fick tid till både träning, sol o bad o shopping. Det bästa utav allt.

På månadens minuskonto lägger vi in terrorattacken i Stockholm då fem personer fick sätta livet till och vi alla deltog i en tyst minut för terrorns offer. Så ofattbart, mitt ibland oss, här i Sverige, när man minst anar. Ur led är tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!